2018. november 13., kedd

Egyszerű karácsonyi meghívó

Már sokan elkezdték a karácsonyi készülődést, én is. Viszont így blogba feltenni csak most van időm.

Rengeteg ötletet lehet meríteni internetről, emellett ha elég kreatívak vagyunk újabb ötleteket találhatunk ki. Lemásoljuk más ötleteit, amelyek tetszenek nekünk, de ugyanolyan mégsem lesz, kicsit mindig más.

Én most próbáltam olyan karácsonyi meghívókat elkészíteni és megmutatni, amelyek gyorsan én könnyen elkészíthetőek. Egyenlőre felhasználom azokat az eszközöket, amelyek itthon megtalálhatóak a "gyűjteményembe". Mindent elteszek, amelyről azt gondolom majd lehet belőle valami készíteni, hogy néhányat említsek, apróságokat: gyöngyök, színes papírok, pl. szalagok és csomagolópapírok virágcsokrokról...



Most leginkább színes papírokat fogok használni. Amiket még használok:
Ragasztó
Olló (sima papírvágó és dekor olló a meghívó szélét kicsit feldobjuk vele)
Egy A4-es kartonpapírból 2 meghívó készül (én névjegykártya kartont használtam)
Kis vékony szalagok
Aranyfonál
 A kartont kettévágtam, így két meghívó lesz. Kettéhajtottam. Színes papírokból háromféle színt választottam, kivágtam a köröket. A kis pöttyöket lyukasztóval készítettem, így utólag látom, hogy nagyobb köröket jobb lett volna, mert így kb. akkorák lettek mint a szilveszteri pöttyök (konfetti), amelyeket nehezebb ráragasztani, főleg ha kisgyermek is készíti óvodában. Nagycsoportosoknak már nem biztos, hogy gond. Viszont bármi variálható, a pöttyök helyett lehet a díszítés négyzet vagy háromszög alakú is, akkor is jól fog mutatni.
Én így variáltam a pöttyöket rajta. A kis masnikat fogpiszkáló segítségével kötöttem.
 Ragasztottam arany fonalat, szintén lehet akármilyen fonál, ami épp van otthon vagy az óvodában, ha épp csoportban készül a meghívó. 

Ha otthon készül, akkor nevezhetjük karácsonyi képeslapnak vagy üdvözlőlapnak is. :) Bár manapság egyre ritkább, de még van aki küld képeslapot a rokonainak. Egy kisgyermek által készült képeslap szép és egyedi meglepetés lehet a nagyszülőknek. :)